Jak skontaktować się z działem obsługi klienta Genshin Impact, aby rozwiązać problem

Często zdarza się, że Twoje cenne konto Genshin Impact może wystąpić dziwny problem, którego nie da się łatwo rozwiązać. W takich przypadkach należy skontaktować się z Mihoyo dział obsługi klienta, który zajmuje się sprawami związanymi z kontami i innymi pytaniami, jakie masz do nich. Procedura dotarcia do nich jest prosta. W tym artykule zostaną Ci przedstawione procedury kontaktu z działem obsługi klienta Genshin Impact/Mihoyo.

Kroki, jak skontaktować się z działem obsługi klienta Genshin Impact

Istnieją dwa sposoby skontaktowania się z działem obsługi klienta, jeden przez portal obsługi klienta w grze, drugi przez e-mail. Sposób na skontaktowanie się z działem obsługi klienta w grze jest następujący:

  1. Kliknij na Menu Paimon. Można go wywołać, naciskając klawisz 'Esc’ w komputerach lub klikając malutką figurkę Paimona w lewym górnym rogu ekranu na urządzeniach przenośnych.
  2. Kliknij w menu na „Opinie”.
  3. Kliknij na „Prześlij opinię”. Jeśli zobaczysz swój problem lub pytanie na liście najczęściej spotykanych problemów, możesz je kliknąć, a przekierują cię one na odpowiednią stronę.
  4. Jeśli nie widzisz swojego problemu na liście, kliknij „Przejdź do wysyłania”.’
  5. Na koniec kliknij „Contact CS”

Procedury pisania do Cwsparcie klienta

Problemy są podzielone na osobne sekcje. Kontaktując się z działem obsługi klienta, prosimy o zachowanie następującego szablonu,

Problemy z błędami

Znalazłem stały błąd podczas mojej rozgrywki. Załączyłem też zdjęcia/filmy, aby pokazać przykład. Może zostać wprowadzona poprawka z tymi krokami:

Krok 1: ***
Krok 2: ***

Zaleca się dołączenie do zgłoszenia zrzutów ekranu przedstawiających błąd. I spróbuj upewnić się, że błąd zawsze powtarza się, gdy kroki są naśladowane.

Informacje zwrotne / sugestie

Mam uwagi do rozważenia przez zespół Genshin Impact! Sugestia jest taka: ***.

To dobry pomysł, ponieważ *** i ***. Dołączyłem zdjęcia, aby zilustrować mój pomysł. Dziękuję!

Chociaż rzadko zdarza się, aby dział obsługi klienta Mihoyo brał pod uwagę sugestie dotyczące rozgrywki lub mechaniki gry, jeśli uważasz, że Twój pomysł może znacznie poprawić rozgrywkę, skontaktuj się z nimi.

Kwestie płatności

Mam problem z płatnościami dotyczącymi ***. Załączyłem też odpowiednie obrazki. Dziękuję za pomoc!

Następnie przekaż im poniższe informacje:

  • Kanał doładowania (Google Play, App Store, MyCard, Worldpay, PlayStation Store, itd.)
  • Numer zamówienia.
  • Historia transakcji.
  • Powiadomienie o transakcji bankowej.
  • Numer seryjny transakcji bankowej.

Wypełnij swoje dane w poniższych rubrykach i możesz zaczynać. Możesz również wysłać do nich e-mail z innymi pytaniami dotyczącymi płatności na adres [email protected]

maile do działu obsługi klienta miHoYo dla różnych regionów

Jeśli nie chcesz korzystać z systemu CS w grze. Spróbuj wysłać je w formacie przedstawionym powyżej na adres e-mail odpowiedniego CS.

Wystarczy wysłać maila tylko raz na jedno zapytanie, proszę. Nie zapomnij również sprawdzić swoich śmieci/spamu!

Jak oceniasz artykuł?
Genshin1